Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)Реферативна база даних (2)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Демкура Т$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8
1.

Сохацька О. 
Засади функціонування та особливості маркетингової комунікативної політики компаній мережевого маркетингу [Електронний ресурс] / О. Сохацька, Т. Демкура // Вісник Тернопільського національного економічного університету. - 2014. - Вип. 1. - С. 100-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vtneu_2014_1_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 492.174 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Демкура Т. 
Становлення та розвиток інтегрованих маркетингових комунікацій: теоретичний аспект [Електронний ресурс] / Т. Демкура // Галицький економічний вісник. - 2013. - № 4. - С. 207-214. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gev_2013_4_32
Попередній перегляд:   Завантажити - 152.419 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Демкура Т. В. 
Формування маркетингових комунікацій в контексті глобальних змін зовнішнього середовища [Електронний ресурс] / Т. В. Демкура. // Ефективна економіка. - 2016. - № 11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2016_11_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 358.619 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Демкура Т. В. 
Парадоксальна природа глобальних трансформацій [Електронний ресурс] / Т. В. Демкура, Н. О. Луценко // Молодий вчений. - 2018. - № 5.1. - С. 23-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2018_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 640.541 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Демкура Т. 
Основні риси та особливості становлення поведінкової та експериментальної економіки [Електронний ресурс] / Т. Демкура, І. Маркович // Соціально-економічні проблеми і держава. - 2021. - Вип. 2. - С. 465-473. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sepid_2021_2_52
Попередній перегляд:   Завантажити - 974.468 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Демкура Т. В. 
"Колесо життєвого балансу" як інструмент підвищення самоусвідомлення та мотивації людини в контексті сучасних світових трендів [Електронний ресурс] / Т. В. Демкура, І. Б. Маркович // Галицький економічний вісник. - 2023. - № 3. - С. 152-164. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gev_2023_3_20
Попередній перегляд:   Завантажити - 426.831 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Демкура Т. 
Архітектура вибору і підштовхування в поведінковій економіці [Електронний ресурс] / Т. Демкура, І. Маркович // Соціально-економічні проблеми і держава. - 2022. - Вип. 2. - С. 85-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sepid_2022_2_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 754.993 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Маркович І. Б. 
Поведінкова економіка в реалізації соціальних ініціатив на прикладі еко-рішень [Електронний ресурс] / І. Б. Маркович, Т. В. Демкура // Бізнес Інформ. - 2023. - № 9. - С. 91-97.
    Зміст випуску

Повний текст публікації буде доступним після 01.10.2024 р., через 150 днів

 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського